Fast ForWord reprezinta un set de programe organizate pe grupe de vârstă și pe nivel de cunostințe si expertiză, in functie de fiecare cursant in parte. Acesta se axează pe depășirea lacunelor în înțelegerea și vorbirea limbii engleze, folosind un mix de exerciții ce dezvoltă abilități cognitive (atenția, memorarea, procesarea informațiilor și secvențializarea) și abilități lingvistice fundamentale.
Fast ForWord este dezvoltat pentru a oferi un curriculum individualizat, un ritm de învățare propriu și pentru a stabili provocări personalizate pentru fiecare elev. Recomandarea noastră este ca elevul să lucreze cu programul un minim de 30 de minute pe zi, timp de 5 zile pe săptămână, pentru a obține maximum de rezultate într-un timp optim. Experiențele anterioare arată că, folosit în acest fel, programul ajută la înregistrarea de progrese semnificative în învățarea limbii engleze în doar un an (față de metoda clasică care obține aceleași rezultate în 2-3 ani).
Platforma educațională pentru Fast ForWord este accesată prin intermediul internetului . Noi oferim sprijin si supraveghere de la distanță si monitorizam progresul.
Elevii din primii doi ani de școală - clasele pregătitoare și a I-a - completeaza programul Fast ForWord Language și ForWord Reading Readiness, conform schemei de mai jos . Noțiunile de bază la nivel lingvistic pot fi dobandite rapid prin programul Fast ForWord.
Cei mai mulți elevi vor completa ambele module cognitive, atât modulul FastForWord Language cât și modulul FastForWord Language to Reading . Apoi ei vor urma niste module adecvate de lectură , pentru nivelul 1 , respectiv nivelul 2 și / sau nivelul 3 așa cum se arată în schema de mai jos. Nivelul 1 si 2 de Limbaj se coreleaza aproximativ cu nivelul 1 și 2 de lectură , în timp ce nivelul 3 se termină mai tarziu in anul 5.
Modulul FastForWord Language dezvoltă o serie de abilități și noțiuni de bază pentru învățarea limbii engleze. . Acesta se adreseaza copiilor mici , de la 6 la 8 ani . Modulul utilizează activități distractive pentru a dezvolta abilitățile lor de bază, abilitati necesare pentru comunicarea și citirea în limba engleză. Fast ForWord Language este un instrument excelent in procesul de alfabetizare timpurie.
Modulul FastForWord Language este piatra de temelie a programului nostru de bază . Software-ul nostru dezvoltă cu succes abilitățile fundamentale lingvistice si cognitive , care sunt blocurile de ascultare, vorbire și citire a fiecarui elev.
Modulul FastForWord Language to Reading face trecerea de la sunete la litere, prin faptul ca subliniază legătura dintre limba vorbită și scrisă . Aceasta se bazează pe exerciții de dictie , pronuntie., in vederea construirii limbajului necesar pentru o lectură fluenta. Acest program sprijina elevii in procesul lor de invatare, punand accent cu predilectie pe constientizarea fonologică si sensibilizarea fonematică.
Modulul Reading Readiness se bazeaza pe un principiu de alfabetizare a cititului. Acesta este conceput pentru dezvoltarea alfabetizării timpurii , vârstele 4-6 ani. Rolul acestuia este de a ajuta elevii care au problem cu trecerea de la cuvântul rostit la cuvântul scris.
Modulul Fast ForWord Reading Level 1 dezvoltă abilități critice timpurii de citire elementară, cu accent asupra gradului de constientizare fonematică, asupra abilităților timpurii de decodare și asupra motivației pentru lectură. Obiectivul său principal este citirea fluenta, cu exerciții care construiesc vocabularul.
Modulul Fast ForWord Reading Level 2 consolidează abilitățile de citire cu accent pe aplicarea fonetica și strategii de decodare . Acesta îmbunătățește înțelegerea lecturii , prin folosirea unor cuvinte ușor decodabile.
Modulul Fast ForWord Reading Level 3 este unul provocator, care construiește înțelegerea lecturii și ajuta la dobandirea unui limbaj fluent. Daca primele doua niveluri s-au axat pe recunoasterea unor sunete, insusirea unor cuvinte prin conventii de ortografie, nivelul 3 este mult mai avansat deoarece prin el se fac exerciții de înțelegere a unor paragrafe , urmarindu-se astfel dezvoltarea abilităților de gândire critică necesare pentru înțelegerea lecturii.